DE BELANGRIJKSTE VOORDELEN VAN ZUURSTOF

• Verjongt het lichaam doordat het de bloedsomloop stimuleert. Geeft het lichaam nieuwe kracht, doordat het vermoeidheid en uitputting tegengaat.

• Versterkt het immuunsysteem van het lichaam door de stofwisseling en de celactiviteit te stimuleren, waardoor het zelfs preventief kan werken op ernstige ziekten.

• Verbetert de ademhaling en longfuncties en gaat astma, griep, sinusitis en andere luchtwegaandoeningen tegen.

• Voor een stralende huid. Gaat veroudering tegen doordat het de zuurgraad van het lichaam in balans houdt en de celregeneratie verbetert.

• Verwijdert bacteriën en andere schadelijke stoffen in het lichaam. Zorgt voor sterke ontgifting .

• Verbetert het geheugen, doordat het de oxidanten in de hersenen stimuleert. Ontspant de geest, doordat het stress en druk verlicht en de vitaliteit bevordert.

VOOR WIE IS DR OXYGEN BEDOELD?

• Zakenmensen en mensen met een drukke baan, voor het verminderen van stress

• Studenten, om het geheugen te verbeteren en tijdens examenperiodes alert te blijven

• Dames, voor een mooiere huid, schoonheid, en om verouderingsverschijnselen tegen te gaan

• Ouderen, voor ontgifting van het lichaam en een betere ademhaling

• Kinderen en volwassenen, ter voorkomen van astma en andere ziekten

• Drinkers, voor ontgifting van alcohol, en om een kater tegen te gaan

• Rokers, om het lichaam en logen te regenereren en te reinigen

• Mensen die aan ziekten als gevolg van vervuiling en zuurstoftekort lijden

• Sporters en atleten, voor meer energie en een sneller herstel na lichamelijke inspanning

• Piloten, stewardessen en mensen die regelmatig per vliegtuig reizen

KENMERKEN:

DR OXYGEN is een uniek product dat 99,8% zuurstof genereert voor inademings-, schoonheids- en therapeutische doeleinden. Het apparaat werkt volgens een internationaal gepatenteerd ontwerp en een formule waarbij geen batterijen of elektriciteit vereist zijn. DR OXYGEN is wereldwijd gecertificeerd en getest door overheidsinstanties, waaronder het Korea Institute Of Standards and Science en The Productivity and Standards Board Of Singapore. Bovendien heeft het de ISO 9002 certificering ontvangen van UKCAS.

Het apparaat, dat ontworpen is voor volwassenen en kinderen om gemakkelijk zuurstof te kunnen inademen, is een uniek hulpmiddel voor uw gezondheid en persoonlijk welzijn dat zowel thuis als op het werk kan worden gebruikt. Anders dan traditionele zuurstofconcentrators – die kostbaar en onhandig groot zijn en bovendien elektriciteit nodig hebben – is de DR OXYGEN de enige draagbare O2 generator van zijn soort ter wereld.

DE OXYGEN LEVENSSTIJL

Het is algemeen bekend dat zuurstof de belangrijkste energiebron en meest wezenlijke bron van leven is. Zuurstofinhalatie is populair in Japan, Canada en Europa en is wijd en zijd bekend om de gunstige effecten voor de gezondheid en de therapeutische voordelen. Beroemdheden zoals Michael Jackson, Britney Spears, Posh, Beckman, Jennifer Lopez, Julia Roberts, Woody Harrelson en Madonna zijn fervente aanhangers van zuurstofinhalatie en momenteel zijn er alleen al in de VS meer dan 300 "Oxygen Bars”. In onze vervuilde leefomgeving van tegenwoordig is zuurstoftekort een ernstig probleem geworden, dat niet te onderschatten gevaren voor de volksgezondheid met zich meebrengt in de stedelijke gebieden, waar de vervuiling het grootst is. Onderzoeksresultaten tonen aan dat het zuurstofniveau in stedelijke gebieden in sommige gevallen slechts 15% bedraagt, vergeleken met de 21% die gebruikelijk is in niet vervuilde gebieden.

"Het is wetenschappelijk bewezen dat de zuurstofconcentratie in de atmosfeer langzaam vermindert. In Japan en andere delen van Azië zien we tegenwoordig dat mensen regelmatig gebruik maken van zuurstoftenten of draagbare zuurstofflessen, omdat men zich realiseert dat de lucht zozeer vervuild is, dan men onvoldoende zuurstof binnenkrijgt," aldus dr. John Muntz, voedingsmiddelenonderzoeker.

Een zuurstoftekort of –gebrek in het menselijk lichaam wordt in verband gebracht met alle ernstige ziekten, zoals hartaandoeningen, kanker, aandoeningen aan de spijsverteringsorganen, luchtwegaandoeningen, ontstoken, gezwollen en pijnlijke gewrichten, sinusitis, schimmelinfecties en zelfs seksuele disfuncties. Zuurstof is onze primaire energiebron, die schadelijke vrije radicalen, neutraliseert gifstoffen uit het milieu verwijdert en besmettelijke bacteriën en virussen vernietigt. Zonder zuurstof kunnen we geen belangrijke vitaminen, mineralen en andere voedingsstoffen opnemen die ons lichaam nodig heeft. Wanneer de cellen in ons lichaam te weinig zuurstof krijgen, verzwakken ze en sterven uiteindelijk.

"Onvoldoende zuurstof betekent onvoldoende biologische energie, hetgeen kan resulteren in allerlei kwalen, van een lichte vermoeidheid tot levensbedreigende ziekten. Het verband tussen onvoldoende zuurstof en ziekten is onomstotelijk bewezen."

Dr. W. Spencer Way, in het tijdschrift van de American Association of Physicians (artsenvereniging)

De American Heart Association meldt dat er jaarlijks meer dan 1,5 miljoen mensen overlijden aan hartaandoeningen en dat 70% van de Amerikaanse bevolking symptomen van een hartaandoening vertoont. Alle hartaanvallen zijn in wezen te wijten aan het feit dat de hartspier onvoldoende zuurstof krijgt.

Een zuurstoftekort verzwakt het immuunsysteem, waardoor beschadigde cellen zich kunnen vermenigvuldigen en uitwassen in ons lichaam vormen, die leiden tot virusinfecties, ernstige problemen met het hart en de bloedsomloop, spijsverteringsproblemen, slaperigheid, vermoeidheid, hoge bloeddruk, stress, depressie, geheugenverlies, opbouw van gifstoffen in het bloed, huidaandoeningen en voortijdige veroudering.

Volgens dr. Norman McVea is “het verband tussen onvoldoende zuurstof en ziekten onomstotelijk bewezen. Onvoldoende zuurstof betekent onvoldoende biologische energie, hetgeen kan resulteren in allerlei kwalen, van een lichte vermoeidheid tot levensbedreigende ziekten. Het bewijs is overweldigend. Zuurstof speelt een primaire en vitale rol voor onze gezondheid en ons welzijn. Hoe meer zuurstof we in ons lichaam hebben, hoe meer energie we produceren. Dit inzicht is vandaag de dag belangrijker dan ooit, vanwege het algemene tekort in de zuurstofopname. De beste manier om een optimale gezondheid te waarborgen is ervoor te zorgen dat we iedere cel in ons lichaam van voldoende zuurstof voorzien."